In 2012 Roblogfest cuprinde patru secțiuni de concurs: Personal & Infotainment – vot public, Siteuri – vot public, Profesional – vot jurizat, Comunicare si Social Media – vot jurizat.
Competiția are trei părți distincte – una de nominalizări și două de voturi:
– Perioada de nominalizări – 12 – 20 martie 2012: 8 zile în care oricine poate să propună un blog (sau poate să-și propună propriul blog), un website, cont de companie pe Facebook, de Twitter sau campanie de comunicare pe social media. Atenție, o singura nominalizare este suficienta pentru a fi luata in considerare pentru etapa de votare.
– Prima perioadă de votare – 22 – 27 martie 2012: După închiderea sesiunii de nominalizări, propunerile se vor centraliza pe fiecare categorie în parte și vor fi supuse votului popular la secțiunile populare.
– A doua perioadă de votare – 29 martie – 3 aprilie 2012: Propunerile eligibile rezultate în urma primei perioade vor fi supuse din nou votării, public sau jurizat (daca va fi cazul a doua etape). După închiderea etapei de votare vom face rezultatele publice și câștigătorii vor fi premiați in cadrul unei ceremonii de premiere.
Roblogfest este un concurs popular, ceea ce înseamnă că oricine poate propune, înscrie și vota în competiție lucrări, indiferent dacă este sau nu autorul lucrării respective.
Oricine cu un cont de utilizator valid pe roblogfest.ro poate să propună și să înscrie lucrări în competiție, indiferent dacă este sau nu autorul respectivei lucrări.
1. Categoria Personal & Infotainment – vot public
Se adresează blogurilor cu tematici diverse sau informative
Secțiuni: Blog colectiv, Blog de muzica, Blog culinar, Blog de filme, Blog de sport, Blog travel, Blog de fashion, Blog auto, Blog de parinti, Cel mai popular blog
2. Categoria Siteuri – vot public
Se adresează site-urilor cu tematici diverse sau informative. Ele vor fi luate în considerare indiferent de categoria din care un site poate face parte.
3. Categoria Profesional – vot jurizat
Se adresează blogurilor scrise într-un mod profesionist și dedicate unui anumit domeniu sau unei specializări.
Sectiuni: Blog de fotografie, Blog despre comunicare (media & advertising), Blog cultural (literatura, istorie), Blog despre politica, Blog despre business, Blog despre tehnologie, Blog de jurnalist
4. Categoria Comunicare și Social Media – vot jurizat
Are scopul de a scoate în evidenta bunele practici de comunicare online, PR și publicitate, folosind mediul blogurilor și al rețelelor sociale în influențarea unor percepții și transmiterea mesajului de brand. Vor fi premiate conturile de companii/branduri/produse de pe Facebook și Twitter și campaniile de comunicare desfășurate pe acest mediu, atât ca parte dintr-un mix de comunicare cât și campaniile ce au folosit exclusiv bloguri sau social media.
Secțiuni: Blog de brand/produs, Blog de companie, Social media: cont de Twitter pentru o companie/brand, Social Media: pagina de Facebook, Social Media: aplicatie de Facebook, Comunicare: best use of social media intr-un mix de comunicare, Comunicare: campanie pe social media
Distribuie dacă îți place
Related
Discover more from Forever Young
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
3 Comentarii
[…] Crys-Marry , Andreea Lupsa , Daniel Alexandrescu, Ligia Muresan , Iulia Grajdieru , Grapefruits , Ramona Bascianu , Blogatu , Cristian Mitroi . Prea multi? Nu chiar! Daca nu te regasesti, poti s-o preiei. Si ma […]
[…] Mai dau leapsa si urmatoarelor persoane: Aniela Deby , Grapefruits , Lavi Zu , Anca Popa-Iscu , Ramona Bascianu […]
[…] Horea Badau, Iulia Nicolaie, Sedna , Daniel Botea , CLM, Crys-Marry , Daniel Alexandrescu, Ramona Bascianu, Anca Popa, Grapefruits . Si toti cei care vor s-o […]