Cu ultimele puteri : )) scriu și pentru
ultima proba obligatorie din SuperBlog 2012 unde suntem întrebați ”
Cum ai promova SuperBlog, dacă ai fi partener media?”
Întâie de toate să spunem care au fost partenerii multimedia din acest an:
www.trilulilu.ro – cea mai mare comunitate online din Romania unde vizitatorii pot urmări și contribui cu clipuri video, muzică și imagini.
www.prwave.ro – website dedicat în totalitate imaginii, comunicării și relațiilor publice pentru afaceri
www.121.ro – comunitatea femeilor senzaționale, cu peste 125.000 de membri – prezentă în online de peste 11 ani.
www.robintel.ro – blogul lui Robin Molnar, câștigătorul locului I in SuperBlog 2011
www.obisnuit.eu – blogul lui Manuel Cheta, ocupantul locului I in SuperBlog 2010
www.jurnallifestyle.ro – tratat online despre viața frumoasa. Scris cu suflet, fără compromisuri și fără VIP-uri si vedete de carton.
Nu știu dacă ceilalți participanți din acest an au urmărit partenerii media din acest an. Din curiozitate m-am uitat pe site-urile enumerate mai sus 😀
”Regii” anilor trecuți au câte un articol prin care anunță începerea SuperBlog și câte un banner/ carusel în sidebar sau undeva sub header.
Poate sunt eu prea obosită, dar pe site-ul celor de la 121.ro nu am întâlnit nimic despre SuperBlog :D. Cei care mi s-au părut cei mai implicați atât anul acesta, cât și anul trecut au fost cei de la RadioLynx.
Ce aș face eu diferit – în afara unui articol de anunțare al competiției și un banner pe timpul ei? Dacă aș fi fost în locul celor de la Trilulilu aș fi făcut un video trăsnit despre competiție.
Anul trecut nu am participat la gala de decernare a premiilor, dar presupun 😀 că PhotoMagazine.ro a ajutat cu pozele – doar este specialitatea lor, iar cei de la NH Hoteles au furnizat spațiu de desfășurare a galei și găzduire pentru bloggerii din provincie.
Revin la întrebarea ce aș face în plus!? Pe perioada concursului un banner în 1-2 ziare importante din țară. Sponsorii care dețin magazine (ex: Real Hypermarket, Oktal) – puteau afișa un poster legat de competiție cu un mesaj de genul ”Intră și vezi ce spun oamenii creativi despre noi”
Cei de la Nemira ar fi putut crea un semn de carte – ediție limitată, pe parcursul concursului – semn de carte oferit celor care făceau comenzi de cărți.
Cam astea sunt sugestiile mele de promovare media!
Distribuie dacă îți place
Related
Discover more from Forever Young
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
0 Comentarii