În ultimul timp am intrat cu blogul într-o hibernare de primăvară. Aș avea atâtea să spun dar nu am timp, pentru că în momentul când vin de la serviciu tot ceea ce era de spus este blocat.
Simt că m-am pierdut pe mine. Mult prea puțin am de câștigat din ceea ce fac momentan, dar mult mai mult de pierdut – părerea mea. Oricum mult nu va mai merge, cerințele fiind de-a dreptul idiot de exagerate.
Dar să nu intru în detalii acum, că astăzi am de gând să vă vorbesc despre altceva.
Anul trecut, pe 6 decembrie FIA împreuna cu MSV (MotorSport Vision) au căzut de acord ca în sezonul 2013 să nu mai fie Formula 2 – după spusele lor din cauza interesului scăzut al piloților. Cei care totuși au în sânge acest sport au început să se reorienteze.
Mihai Marinescu, brașoveanul nostru ce anul trecut a terminat pe locul 5 în campionatul F2, a anunțat pe 02.04 că anul acesta va participa în Formula Renault 3.5 pentru echipa Zeta Corse – echipă nouă, ce a preluat locul deținut anterior de BVM Target. Mihai a mai concurat în Formula Renault 3.5 în sezonul 2009 – neobținând nici un punct în cele 11 curse. Un pas mai bun pentru român ar fi fost GP2, dar acolo ar fi avut nevoie de un buget mult mai mare.
Cum arată un week-end din Formula Renault 3.5
Vinerea au loc două sesiuni de antrenamente de 60 de minute fiecare, iar sâmbăta şi duminica sunt programate cele două manşe, care au acelaşi format: o sesiune de calificări de 30 de minute şi o cursă desfăşurată pe parcursul a 44 de minute. Singura diferenţa este că în cursa de duminică piloţii sunt obligaţi să intre la boxe pentru a efectua un schimb de pneuri. Excepția o face Monaco unde există o singură sesiune de antrenamente şi de calificări şi o singură cursă.
Sistemul de punctare este similar cu cel din Formula 1, astfel că primii 10 piloţi sunt recompensaţi cu puncte după grila 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1.
1. Monza (Italia) – 6-7 aprilie
2. Aragon (Spania) – 27-28 aprilie
3. Monaco – 26 mai
4. Spa-Francorchamps (Belgia) – 1-2 iunie
5. Moscova Raceway (Rusia)- 22-23 iunie
6. Red Bull Ring (Austria) – 20-21 iulie
7. Hungaroring (Ungaria) – 14-15 septembrie
8. Paul Ricard (Franta) 28-29 septembrie
9. Barcelona (Spania) – 19-20 octombrie
În weekendul acesta au avut loc primele două curse la Monza în Italia.
În prima cursă, cea de sâmbăta, Mihai a plecat de pe poziția 22 a grilei de start, și a terminat (din punctul meu de vedere) pe o poziție destul de bunicică – locul 8, obținând astfel 4 puncte.
In cea de-a doua cursa, cea de duminica, Mihai a plecat tocmai de pe locul 26, terminând pe locul 11, dar datorita penalizării cu 10 secunde a pilotului de pe locul 10 – Aleshin, Mihai ia totuși 1 punct. Astfel ajunge la un total de 5 puncte, fiind momentan pe locul în clasamentul general
Drepturile TV pentru această competiţie sunt deţinute de postul de televiziune Eurosport.
* sursa foto – pagina oficială a pilotului român unde puteți afla mai multe detalii despre el
Distribuie dacă îți place
Related
Discover more from Forever Young
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
0 Comentarii