theme-sticky-logo-alt
theme-logo-alt

Autralian Grand Prix – Melbourne – Albert Park (First Race Formula 1 2011 season)

Here we start again!
A inceput in sfarsit. Si in ce stil si cu cate schimbari majore.
Prima cursa din acest an nu va mai fi Bahrain ci Autralia Grand Prix la Melbourne in Albert Park.
Australia 2011

<TO BE UPLOADED>

Rezultate cursa:
1. Sebastian Vettel – 25pct
2. Lewis Hamilton – 18pct
3. Vitaly Petrov – 15pct
4. Fernando Alonso – 12pct
5. Mark Webber – 10pct
6. Jenson Button – 8pct
7. Sergio Perez – 6pct
8. Kamui Kobayashi – 4pct
9. Felipe Massa – 2pct
10. Sebastien Buemi -1pct
11. Adrian Sutil
12. Paul di Resta
13. Jaime Alguersuari
14. Nick Heidfeld
15. Jarno Trulli
16. Jerome D’Ambrosio
17. Timo Glock
18. Rubens Barrichello
19. Nico Rosberg
20. Heikki Kovalainen
21. Michael Schumacher
22. Pastor Maldonado
Anul acesta au aparut si noi reguli mai stricte si unele care avantajeaza pilotii.
Aripi spate ajustabile
Anul trecut piloţii puteau ajusta aripa faţă din cockpit-ul maşinii, însă odată cu 2011 acest lucru nu va mai fi posibil. Acum, aripa spate este cea al cărui unghi de incidenţă poate fi modificat în anumite valori. Sistemul poate fi folosit în orice moment pe durata antrenamentelor libere şi a calificărilor, dar în cursă poate fi activat numai atunci când un pilot este la mai puţin de o secundă în spatele unui rival şi doar în anumite locuri ale pistei.
Fără dublu-difuzoare şi F-duct
Este interzis în 2011 orice sistem, procedură sau dispozitiv care foloseşte o mişcare a pilotului prin care acesta alterează caracteristicile aerodinamice ale maşinii – adică fără aşa-numitul F-duct. Modificările regulamentului se referă şi la dublul-difuzor.
KERS
Echipele au căzut de acord ca în 2010 să nu mai folosească KERS, însă din acest sezon faimosul sistem de regenerare a energiei cinetice va reveni pe grila de start – ca şi aripa spate ajustabilă, sistemul nu este obligatoriu. KERS preia energia pierdută care se generează pe perioadele de frânare şi o tranformă în energie suplimentară. Această este disponibilă pilotului printr-un buton, în cantităţi fixe pe durata unui tur de circuit. Puterea maximă a sistemului n-a fost mărită prin regulament faţă de 2009, însă echipele care au folosit KERS atunci au în mod sigur un plus în raport cu cele care abia acum au acomodat dispozitivul pe maşini.
Greutatea
Un monopost de Formula 1 trebuie să aibă minimum 640 kg în 2011, cu 20 de kg mai mult decât anul trecut. Anul trecut realimentările au fost interzise şi KERS nu exista pe maşini; realimentările sunt în continuare înterzise, rezervoarele monoposturilor la fel de mari, iar pe maşini a apărut KERS, cu bateriile şi generatorul său.
Funii pentru roţi
Ca răspuns la câteva roţi “zburătoare” pe parcursul lui 2010, s-a impus prin regulament ca fiecare roată să aibă două funii de prindere, în loc de una, pentru un plus de siguranţă pe circuit şi în imediata apropiere a acestuia. Cele două funii trebuie montate în doua braţe diferite ale suspensiei.
Pneurile
Odată cu revenirea celor de la Pirelli în Formula 1, fiecare pilot va avea mai puţine pneuri la dispoziţie într-un weekend de cursă, astfel: 11 seturi de pistă uscată – în loc de 14, doar trei seturi (două variante prime şi una option) disponibile în primele două sesiuni de antrenamente libere, alte opt seturi pentru restul weekend-ului. Un set din cele primite pentru antramentele de vineri va fi inapoiat după fiecare sesiune, iar apoi, înainte de calificări piloţii vor trebui să mai dea înapoi, din nou, câte un set din cele două variante.
Dacă într-o cursă pe pistă uscată un pilot nu foloseşte ambele tipuri de pneuri disponibile atunci acesta va fi exclus din clasament; dacă o cursă pe pistă uscată este oprită şi nu poate fi repornită, iar un pilot n-a apucat să folosească ambele compoziţii de pneuri, atunci acesta va primi o penalizare cu 30 de secunde la timpul final.
Regula 107%
Pe durata primei părţi a calificărilor, pilotul care nu reuşeste un timp care să se încadreze în 107% din timpul celui mai rapid tur al Q1 nu va mai putea lua startul în cursă; totuşi, în condiţii excepţionale, comisarii de cursă îi pot acorda dreptul de a participa la cursă dacă pe durata antrenamentelor libere respectivul pilot a reuşit un timp care să se încadreze în această regulă.
Penalizări
Comisarii de cursă au din 2011 o gamă mai largă de penalizări pe care să le poată impune de-a lungul unui Grand Prix. Acum pot impune penalizări în timp şi au dreptul de a exclude piloţi din clasamentul final al curselor sau să le suspende dreptul de a participa la Mari Premii ulterioare.
Ordinele de echipă
Clauza specificată până acum în Regulamentul Sportiv cu privire la ordinele de echipă a fost eliminată începând cu acest sezon. Gata cu mascări de genul “Fernando is faster than you”, acest mesaj va fi înlocuit cu directul “Dă-te la o parte”.
Echipele si pilotii din acest an
McLaren Mercedes : Jenson Button, Lewis Hamilton
Scuderia Ferrari : Felipe Massa, Fernando Alonso
Scuderia Toro Rosso : Daniel Ricciardo, Jaime Alguersuari, Sebastien Buemi
Renault F1 Team : Nick Heidfeld, Robert Kubica, Vitaly Petrov
Red Bull Racing : Mark Webber, Sebastian Vettel
Williams F1 Team : Pastor Maldonado, Rubens Barrichello
Force India F1 : Adrian Sutil, Paul di Resta
Virgin Racing : Jerome D’Ambrosio, Timo Glock
Team Lotus : Heikki Kovalainen, Jarno Trulli, Karun Chandhok
Mercedes GP : Michael Schumacher, Nico Rosberg
Sauber F1 Team : Kamui Kobayashi, Sergio Perez
Hispania Racing : Narain Karthikeyan, Vitantonio Liuzz
POSTAREA ANTERIORA
European Grand Prix – Valencia – Valencia Street Circuit (Eighth Race Formula 1 2011 season)
URMĂTOAREA POSTARE
Telling The World
DESPRE
Ramona

Pasionată de literatură, Formula 1 și gadgeturi. Am început să bloguiesc din curiozitate, devenind ulterior un virus ce a început să-mi placă. Sunt o fire glumeață și ironică. Îmi place să cred că sunt o bun cunoscătoare a firii umane. Mai nou am descoperit că îmi place să scriu povești.

15 49.0138 8.38624 0 4000 https://foreveryoung.ro 300 1
error: Content is protected !!